Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Youtube w edukacji : strategie nadawcze wideoblogerów

Tytuł:
Youtube w edukacji : strategie nadawcze wideoblogerów
Autorzy:
Maciejak, Katarzyna
Rok wydania:
copyright © 2018
Wydawca:
Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Univesritas
Opis fizyczny:
431, [1] strona : ilustracje ; 21 cm
Temat:
Internet - socjologia
Internet - szkolnictwo
Nauczanie - innowacje
Portal społecznościowy
Współtwórcy:
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas". Wydawca, nakładca
Uwagi:
Książka jest zmodyfikowaną wersją rozprawy doktorskiej pt.: Strategie nadawcze wideoblogerów prowadzących kanały popularnonaukowe w serwisie YouTube.pl (Uniwersytet Warszawski, Warszawa, 2017)
Na stronie redakcyjnej niepoprawny zapis ISBN
Bibliografia na stronach 391-417. Indeks
Publikacja dofinansowana przez Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, Fundację na rzecz Studentów i absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego "Universitatis Varsoviensis", Polskie Towarzystwo Edukacji Medialnej
Streszczenie angielskie
ISBN:
9788324234554
9788324233663
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02462cam#a2200481#i#4500
001 0722900385177
003 KR 121
005 20240224055225.8
008 181009s2018####pl#a#########|001#0#pol#c
020 %a 9788324234554
020 %a 9788324233663 %q e-ISBN
035 %a xx004433900
035 %a (NUKAT)vtls004433900
040 %a WR U/MW %b pol %e PNN %c WR U/MWs %d WR U/ms %d WR U/MWs %d KR 121
041 0 # %a pol %b eng
080 # %a 37.016
080 # %a 316.77
080 # %a 37.091.64
100 1 %a Maciejak, Katarzyna. %e Autor
245 1 0 %a Youtube w edukacji : %b strategie nadawcze wideoblogerów / %c Katarzyna Maciejak.
260 # %a Kraków : %b Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Univesritas, %c copyright © 2018.
300 %a 431, [1] strona : %b ilustracje ; %c 21 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
500 %a Książka jest zmodyfikowaną wersją rozprawy doktorskiej pt.: Strategie nadawcze wideoblogerów prowadzących kanały popularnonaukowe w serwisie YouTube.pl (Uniwersytet Warszawski, Warszawa, 2017).
500 %a Na stronie redakcyjnej niepoprawny zapis ISBN.
504 %a Bibliografia na stronach 391-417. Indeks.
536 %a Publikacja dofinansowana przez Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, Fundację na rzecz Studentów i absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego "Universitatis Varsoviensis", Polskie Towarzystwo Edukacji Medialnej
546 %a Streszczenie angielskie.
650 p %a Internet %x socjologia
650 p %a Internet %x szkolnictwo
650 p %a Nauczanie %x innowacje
650 p %a Portal społecznościowy
710 2 # %a Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych "Universitas". %e Wydawca %4 pbl
856 4 # %u https://integro.pbw.edu.pl/site/recorddetail/0722900385177 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-242-3455-4
920 %a ISBN 97883-242-3366-3
980 %a 37.016 %y Nauczanie - przedmioty - metodyka
980 %a 316.77 %y Komunikacja społeczna. Kultura audiowizualna. Socjologia komunikowania. Środki masowego przekazu - socjologia
980 %a 37.091.64 %y Środki dydaktyczne i materiały nauczania. Pomoce dydaktyczne. Gry dydaktyczne. Gry edukacyjne

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
wyp. 269816
Nr inwentarza:
K 269816
Status:
Wypożyczona
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Niedostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies