Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing

Tytuł:
Marketing
Autorzy:
Berkowitz, Eric N
Rok wydania:
1994
Wydanie:
4th ed
Wydawca:
Burr Ridge : Irwin
Opis fizyczny:
XXVIII, 787 s. : il. kolor., fot., mapy, wykr. ; 27 cm
Temat:
Marketing
Współtwórcy:
Irwin Professional Publishing. Wydawca, nakładca
Seria:
The Irwin Series in Marketing
Zawartość serii:
The Irwin Series in Marketing
ISBN:
0256132216
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01159cam#a2200301#i#4500
001 0722500237888
003 KR 121
005 20240223035703.2
008 041201s1994####xxuadbog#####|000#0#eng#c
020 %a 0256132216
035 %a zz2004927656
040 %a KR U/46AD %c KR U/46AD %d KR U/46AD %d WA U/88OBs %e PNN %d KR 121
041 0 | %a eng
080 # %a 339.138
245 0 0 %a Marketing / %c Eric N. Berkowitz et al.
250 %a 4th ed.
260 %a Burr Ridge : %b Irwin, %c 1994.
300 %a XXVIII, 787 s. : %b il. kolor., fot., mapy, wykr. ; %c 27 cm.
490 1 %a The Irwin Series in Marketing
650 p %a Marketing
700 1 # %a Berkowitz, Eric N.
710 2 # %a Irwin Professional Publishing. %4 pbl
830 4 %a The Irwin Series in Marketing
856 4 # %u https://integro.pbw.edu.pl/site/recorddetail/0722500237888 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 0-256-13221-6
980 %a 339.138 %y Marketing. Badania marketingowe

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
wyp. 234673
Nr inwentarza:
K 234673
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies