Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uwarunkowania postaw studentów pedagogiki wobec osób niepełnosprawnych

Tytuł:
Uwarunkowania postaw studentów pedagogiki wobec osób niepełnosprawnych
Autorzy:
Bujnowska, Anna
Rok wydania:
2009
Wydawca:
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Opis fizyczny:
200 s. ; 24 cm
Temat:
Niepełnosprawni - socjologia
Niepełnosprawni - terminologia
Studenci - psychologia
Uwagi:
Bibliogr. s. 184-196
ISBN:
9788322729922
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01099nam#a2200289#i#4500
001 0722200153258
003 KR 121
005 20240224053916.4
008 110905s2009####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788322729922
035 %a IDWydania35953
040 %a KR 121 %c KR 121 %e PNN
080 # %a 316.344-057.875
100 1 %a Bujnowska, Anna.
245 1 0 %a Uwarunkowania postaw studentów pedagogiki wobec osób niepełnosprawnych / %c Anna Bujnowska.
260 %a Lublin : %b Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2009.
300 %a 200 s. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 184-196.
650 p %a Niepełnosprawni %x socjologia
650 p %a Niepełnosprawni %x terminologia
650 p %a Studenci %x psychologia
856 4 0 %u https://integro.pbw.edu.pl/site/recorddetail/0722200153258 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-227-2992-2
980 %a 316.344-057.875 %y Studenci - socjologia
981 1 %a 316.344-057.875

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
wyp. 253954
Nr inwentarza:
K 253954
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies