Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Scenariusze zajęć integralnych dla klas I-III

Tytuł:
Scenariusze zajęć integralnych dla klas I-III
Autorzy:
Wojewódzki Ośrodek Metodyczny (Poznań). Pracownia Edukacji Elementarnej
Rok wydania:
1998
Wydawca:
Poznań : WOM
Opis fizyczny:
192, [1] s. : rys. ; 23 cm
Temat:
Kształcenie integracyjne
Gatunek / Forma:
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
ISBN:
8390566524
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01075nam#a2200253#i#4500
001 0722200144533
003 KR 121
005 20240223024937.4
008 110905s1998####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8390566524
035 %a IDWydania14115
040 %a KR 121 %c KR 121 %e PNN
080 # %a 372.4
245 0 0 %a Scenariusze zajęć integralnych dla klas I-III / %c Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Poznaniu. Pracownia Edukacji Elementarnej.
260 %a Poznań : %b WOM, %c 1998.
300 %a 192, [1] s. : %b rys. ; %c 23 cm.
650 p %a Kształcenie integracyjne
655 p %a Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
710 2 # %a Wojewódzki Ośrodek Metodyczny (Poznań). %b Pracownia Edukacji Elementarnej.
856 4 0 %u https://integro.pbw.edu.pl/site/recorddetail/0722200144533 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-905665-2-4
981 1 %a 372.4

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
wyp. 41998
Nr inwentarza:
K 41998
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
cz. 4K2-239937
Nr inwentarza:
K 239937
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies