Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu

Tytuł:
Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu
Autorzy:
Taraszkiewicz-Kotońska, Małgorzata
Rok wydania:
1996
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwa CODN [Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli]
Opis fizyczny:
178, [1] s. : rys. ; 24 cm
Temat:
Nauczanie - metody
Uwagi:
Bibliogr. s. 177-178
ISBN:
838591045X
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01051cam#a2200253#i#4500
001 0722200117185
003 KR 121
005 20240224054604.6
008 110905s1996####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 838591045X
035 %a IDWydania15451
040 %a KR 121 %c KR 121 %e PNN %d KR 121
080 # %a 371.3
100 1 %a Taraszkiewicz-Kotońska, Małgorzata.
245 1 0 %a Jak uczyć lepiej? czyli Refleksyjny praktyk w działaniu / %c Małgorzata Taraszkiewicz.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwa CODN [Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli], %c 1996.
300 %a 178, [1] s. : %b rys. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 177-178.
650 p %a Nauczanie %x metody
856 4 0 %u https://integro.pbw.edu.pl/site/recorddetail/0722200117185 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-85910-45-X
981 1 %a 371.3

Lokalizacja:

Położenie:

Agenda:

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Sygnatura:
wyp. 272369
Nr inwentarza:
K 272369
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Sygnatura:
cz. 4I-236204
Nr inwentarza:
K 236204
Status:
Dostępna
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies